Jump to content

Demo Fm 2010 - Primele Impresii


Mihai

  

123 members have voted

  1. 1. Dintre noutati, ce va place mai mult la FM 2010?

    • Tactical wizard
      19
    • Match engine-ul
      17
    • Noua interfata grafica
      13
    • Touchline instructions
      31
    • Backroom advice
      17
    • Altceva
      7
    • Statisticile de joc
      18


Recommended Posts

  • Generaţia de Aur

ma uitam si eu pe la cluburi prin demo si dau peste galatasaray...ei bine acolo vad la icons sau ce era ca nu mai tin minte pe mircea lucescu dar hagi nu apare nici la legends nici nicaieri...chiar nu e o legenda la ei? :-??

e manevra din planul mondial "the world vs il muce" dar inca nu-mi dau seama cum vor sa minimizeze reusitele lui nea Mircea.

revin.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

dap. normal ca ei au stricat treaba. asta este.

am mai observat ceva. nu stiu daca este bug dar daca vreau sa urmaresc numai comentariul fara 2D sau 3D, cand intru in joc imi apare direct modul 3D, si pana sa dau eu exit TV mode in minutul 2 deja ai mei dau gol. exact cand apas butonul de exit pac inscriu ai mei..s-a intamplat de vreo 5-6 ori treaba asta...oare asa atac bun sa am din minutul 1 dau gol asa de des?

Asta e faza old. Si la 2009 pateam asta. Bine, cand vroiam sa vad comentary only, dar asta se intampla fff rar. E un bug pe care vad ca nu s-au sinchisit sa-l rezolve. Nu prea am mai patit faza asta pentru ca eu vad meciurile 3d de fiecare data chiar daca joc contra uneia din divizia onoarei :cadou:

Link to comment
Share on other sites

În afară de jumătate de sezon cu Dortmund la 2008 şi câteva meciuri la 2009, am făcut trecerea direct de la 2007 pe care încă îl joc cu spor. S-ar putea ca unele lucruri pe care le menţionez să fi fost în ultimele două ediţii, lucru pentru care vă rog să-l treceţi cu vederea. Primele impresii despre demo:

--- Tare ---

"Don't show this message again" pentru confirmarea ofertelor de transferuri şi contracte.

Jucătorii nu primesc automat un punct la atribute la două săptămâni după ce încep antrenamentul.

Secţiunile Facts şi Stats de la Club Information sunt foarte tari.

Nu se mai petrec bilele într-un hal de nedescris când sunt jucătorii faţă în faţă.

Rapoarte de la meciurile jucătorilor trimişi pe împrumut.

Analysis este foarte tare, chiar dacă nu e şlefuit, ajută mult.

--- Aiurea ---

Categorisirea opţiunilor de la clic dreapta; ca să asignez un jucător unui anume tip de antrenament îmi deschide patru meniuri.

După 11 etape (6V 2E 3Î), locul 6, în vestiar atmosfera e degradată (deşi moralul jucătorilor e de la "Very Good" în sus), iar presa deja speculează că meciul din League Cup ar putea fi ultimul. Înţeleg că locul 6 nu e pentru Liverpool, dar nu jucam în România, vezi Juande Ramos.

Chiar dacă folosesc un AMC şi un ST care aş vrea să fie poziţionaţi pe centrul terenului, pe aceeaşi direcţie perpendiculară pe poartă, ei se încăpăţânează şi îşi aleg câte o parte.

Joc pe Key, cu viteza la una înainte de maxim, de când există 2D, iar în momentul în care calculatorul generează o fază la care eu observ că ceva nu e bine, în secunda următoare intru la tactică şi schimb. Touchline Instructions, deşi dau bine şi corespund realităţii, au valoare 0 pentru mine deoarece în primul rând e nevoie sa se termine o fază pentru a fi implementate, iar în al doilea rând vreau să dau eu de buton în dreapta să joc cât vreau de larg.

Opposition Instructions nu apar la pauză câteodată, iar dacă nimeresc o combinaţie în acelaşi screen de Closing Down cu Show Onto Foot (exemplu) îmi setează şi altor jucători instrucţiuni, total aiurea.

Nu îmi dau seama care e diferenţa între Roaming şi Run From Deep.

--- Dubluri sau lucruri care au mai fost menţionate, dar mi se par importante. ---

Butonul de "Injury Table" din ştirile de la Inbox mă duce la Fixtures câteodată.

Şi pe "Forward" şi pe "Default" atacantul tot vine aproape de executantul de aut în majoritatea cazurilor. Înţeleg funcţia Creative Freedom-ului, dar logic ar fi ca proporţia să fie invers.

Interfaţă (aici includ şi skin-ul "maro") încărcată. Îmi aduce a Total League Football Manager.

Apropo de neconcordanţa paselor de la Analysis, am găsit jucător cu 0 pase la statistici, dar cu una pe transpunerea grafică, deci e mai dubioasă treaba. Poate contorizează numai un anumit tip de pase.

--- Altele ---

După 13 etape Tottenham este la egalitate cu Wigan pe primul loc.

În derby-ul cu Man Utd Gerrard i-a dat pasă de gol lui Giuseppe Rossi fără să fie presat, iar în minutul 39 al aceluiaşi meci Torres a luat roşu pentru "Ferocious Tackle", mi-l imaginez cum făcea el pe Materazzi-ul.

Menţionez că joc numai pe 2D, 3D-ul nu l-am activat la versiunea asta nici din curiozitate, era extrem de penibil la 2009 şi mi-a ajuns, e clar că trebuie să mai treacă vreo 5 ani până să fie jucabil.

Link to comment
Share on other sites

Exista o modalitate prin care poti sa-ti dai seama: inainte sa apara "GOAL, .Scores etc" scrisul clipea o data.

Si mai simplu - la un gol regulamentar, apar numele marcatorului si jucatorului care a dat pasa decisiva imediat dupa gol ("atasate" de maimutoii respectivi de pe teren). La un gol din offside, numele apare doar langa marcator.

Link to comment
Share on other sites

  • Generaţia de Aur

prezentare scurta si la obiect a lui bodipo :thumbup:

aaa...si daca ilici man bantuie acest thread vreau sa ii cer scuze nush pentru ce da ii cer :bere

nu vreau scuze, si nu am nevoie de ele. vreau sa gandesti de inca doua ori inainte sa postezi.

Link to comment
Share on other sites

  • Generaţia de Aur

"Chiar dacă folosesc un AMC şi un ST care aş vrea să fie poziţionaţi pe centrul terenului, pe aceeaşi direcţie perpendiculară pe poartă, ei se încăpăţânează şi îşi aleg câte o parte."

E veche si ii cauta si acum rezolvarea. :(

3d sucks, astept fm2020 sa vad ceva decent gen bird's eye de la pes3...

Link to comment
Share on other sites

ar fi interesanta o colaborare intre si si konami.

Nu au / nu ar avea nicio legatura .

In primul rand, gandeste-te ca engine-ul PES (e valabil si pentru FIFA), comprima cele 90 de minute de timp regulamentar, in .... sa zicem 10 minute cum sunt default. Cum poti sa crezi ca s-ar putea simula un intreg meci de fotbal intr-un asemenea fel ?

Dupa cum am mai spus :

ME nu e in niciun caz nou, ci poate imbunatatit (eu oricum pana nu se gaseste o metoda super-avansata de simulare al unui meci real, tot la 2D voi ramane, in niciun caz nu o sa-l joc "3D" :disgusted )

Si se pare ca nu sunt singurul care are aceasta parere... pentru moment 2D-ul este maximum pentru asa ceva.

Pana acum am avut 3 tentative esuate de a juca jocul, dar, in maxim 20 de minute ma las, in special din cauza meniului care mi se pare inamicul numarul unu al jucatorului.Pur si simplu nu ma pot invata cu el.

PS: avlad, se pare ca nici acum, dupa ce am jucat demo-ul, tot nu sunt convins de calitatea sa, in cel mai bun caz, pot sa numesc FM 2010 un "update reusit".Ca, de fapt cam asta fac baietii de la SI de 5 ani... update-uri, si patchuri pentru update-uri.

Link to comment
Share on other sites

  • Generaţia de Aur

Nu au / nu ar avea nicio legatura .

In primul rand, gandeste-te ca engine-ul PES (e valabil si pentru FIFA), comprima cele 90 de minute de timp regulamentar, in .... sa zicem 10 minute cum sunt default. Cum poti sa crezi ca s-ar putea simula un intreg meci de fotbal intr-un asemenea fel ?

ma indoiesc ca asta ar fi marea problema. ma refeream la partea de implementare a graficii si miscarilor din joc. vreau sa vad si eu un dribling spectaculos, jucatorii sa-mi dea senzatia ca vor sa loveasca mingea cu capul, nu ca mingea se loveste de ei etc.

ei nu au experienta pe partea asta si colaboreaza cu o companie care totusi (din cate stiu eu) nu mai reusise nimic remarcabil de ceva timp inainte de aceasta colaborare.

prefer sa ramana la 2d sau chiar doar text decat sa devina o porcarie gen fifa manager unde iti dai seama cu 3 faze inainte ce urmeaza sa se intample. ai-ul jucatorilor e totusi cel mai bun de pe piata in acest moment si n-as sa faca pasi in spate la capitolul asta doar de dragul graficii

Link to comment
Share on other sites

  • Generaţia de Aur

ballack, ma faci sa rad.

problema s-ar putea sa fie si in alta parte:

1. engine-ul de meci, cel care construieste fazele 2d, este probabil prea sarac - nu au avut nevoie sa faca step-overs in 2d, sau rulete, sau drag balls etc. pentru ca in 2d nu puteau fi oricum reprezentate grafic.

2. despre engine-ul 3d nu se stie exact daca nu poate sa redea driblinguri speciale, de exemplu, sau pur si simnplu nu are o gama atat de larga de animatii.

e dimineata tare, am avut o noapte agitata, imi e somn.

Link to comment
Share on other sites

În afară de jumătate de sezon cu Dortmund la 2008 şi câteva meciuri la 2009, am făcut trecerea direct de la 2007 pe care încă îl joc cu spor. S-ar putea ca unele lucruri pe care le menţionez să fi fost în ultimele două ediţii, lucru pentru care vă rog să-l treceţi cu vederea. Primele impresii despre demo:

Nu îmi dau seama care e diferenţa între Roaming şi Run From Deep.

Şi pe "Forward" şi pe "Default" atacantul tot vine aproape de executantul de aut în majoritatea cazurilor. Înţeleg funcţia Creative Freedom-ului, dar logic ar fi ca proporţia să fie invers.

Roaming reprezinta libertatea pe care o are jucatorul respectiv de a-si parasi pozitia in teren (fundas lateral, mijlocas central, etc.). Se poate seta din Individual instructions.

Pozitionarea atacantului la auturi se face tot din Individual instructions, Creative Freedom nu are nicio legatura aici.

Link to comment
Share on other sites

Roaming reprezinta libertatea pe care o are jucatorul respectiv de a-si parasi pozitia in teren (fundas lateral, mijlocas central, etc.). Se poate seta din Individual instructions.

Ştiu de unde se poate seta şi în acelaşi timp ştiu să o şi traduc aproximativ. Eu mă refeream la diferenţa dintre instrucţiunile Roam şi Run From Deep.

Pozitionarea atacantului la auturi se face tot din Individual instructions, Creative Freedom nu are nicio legatura aici.

Am menţionat că, alegând fie Go Forward, fie Default de la Player Instructions, obţin acelaşi rezultat în majoritatea ocaziilor, atacantul e cel mai apropiat jucător de tuşă.

Link to comment
Share on other sites

  • Generaţia de Aur

Ştiu de unde se poate seta şi în acelaşi timp ştiu să o şi traduc aproximativ. Eu mă refeream la diferenţa dintre instrucţiunile Roam şi Run From Deep.

In opinia mea:

run from deep e o instructiune care ii spune unui jucator sa atace poarta oricare ar fi pozitia lui. adica ii dai voie unui fundas (de ex) sa urce in atac

roaming se refera la libertatea in teren a unui jucator. nu se refera doar la ofensiva. un mijlocas stanga poate trece pe dreapta daca are chef sau un atacant poate cobora sa ajute defensiva.

cam asa inteleg eu lucrurile dar n-am stat sa cercetez.

Link to comment
Share on other sites

Nu m-am gândit că Roaming se poate aplica şi în defensivă, dar în cazul ăsta mai există şi Free Role. Oricum ar fi, Forward Runs mi se părea clară ca şi denumire, nu lăsa loc de interpretări.

A mai instalat cineva jocul pe Ubuntu sau altă distribuţie de Linux ? Sunt interesat dacă ştie cineva cum pot juca în fereastră. Când schimb de la preferences şi face trecerea îmi rămâne ecranul negru, dar încă pot apăsa pe butoane în joc, deci problema ar fi doar imaginea. Google s-a împotmolit şi nu mai ştie ce să-mi zică.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Pentru înregistrarea pe acest forum va trebui să acceptaţi termenele de utilizare a forumului disponibile aici: Terms of Use. Acest forum folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare și a asigura funcționalițăți adiționale. Detalii privind politica de confidenţialitate şi cookies sunt disponibile aici: Privacy Policy