Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Last week
  2. brzalinnn joined the community
  3. max joined the community
  4. Earlier
  5. MarsArgo29 joined the community
  6. Alcolistu joined the community
  7. zillarak joined the community
  8. Marianw joined the community
  9. fm_fan changed their profile photo
  10. Cristi-baros10 joined the community
  11. Atacant777 joined the community
  12.    florin.h reacted to a post in a topic: Un nou look al forumului
  13. E work in process 😁
  14. Arata bine pe telefon. Doar ca nu sunt imagini la fiecare grup de pe forum. 🫶🏻
  15. Dacă tot nu a apărut FM 2025 am zis ca măcar noi să venim cu ceva nou. Aşa că de la 1 martie forumul are nou look, cu care speram sa va obisnuiti cat mai curand. Momentan implementam din mers o serie de chestii si incercam sa readaptam chestiile mai vechi la noile funcţionalităţi, acesta fiind şi motivul pentru care chatul a fost dezactivat temporar
  16. UPDATE https://www.mediafire.com/file/1zc2d2gjgmrhryy/RoX17.fmf/file Modificări : Liga a 3-a - anulare obligativitate înregistrare a 15 jucători ce pot juca numai în prima echipa. Regula asta era prost definită și genera un bug, plus că, realist vorbind, nu avea nici un rost intrucât oricum echipele din liga a 3-a n-au foarte mulți jucatori in lot(uri). Aproape toate ligile, cu excepția Ligii 1 - modificare număr de jocuri jucate în prima parte a sezonului (toamna) și a doua parte a sezonului (primăvara). Cea mai importantă modificare, liga a 3-a, acolo unde am redus numărul de meciuri jucate în prima parte a sezonului de la 19 la 16, ceea ce înseamnă ca în cea de-a doua parte a sezonului se vor juca 14 meciuri (și nu 11 ca până acum). În ceea ce privește Liga a 2-a ... există o modificare, dar e mai puțin importantă : de la 26/20 (inițial) la 25/21 (acum). Modificare mod de afișare a palmaresului in "history" pentru cluburile din Liga 1. Există în continuare două linii de clasament, una pentru sezonul regulat si alta pentru playoff, dar acum locurile ocupate în clasamentul final după desfășurarea playoff-ului sunt afișate corect, de la 1 la 18.
  17. Mai intâi și mai intâi ... fișierul. Că cică e cel mai important. Ro mix 2023-2025 Apoi, povestea. Care va sa zică, in ultima perioadă am avut o gramadă de belele. Inclusiv spitalizare și o operație acum vreo 3 saptămâni. Ca urmare, mi-am facut rost de toate concediile posibile și-am hotarat că nu mai trec pe la munci pâna după jumătatea lunii ianuarie. Culmea, șefii au fost de acord, ceea ce înseamnă că mai există și minuni pe lumea asta. Momentan, deci, stau pe-acasa. Dar dupa ce-au trecut efectele imediate ale operației mi-am dat seama ca ma plictisesc. Am zis deci să mă bag la niște jocuri, că și-așa n-am mai practicat de mult. După vreo oră de shootere online mi-am dat seama ca nu ține. Nu mă mai duce fizicul să practic chestii d-astea. Am trecut, deci, la RPG-uri. Doar că scula de PC pe care o posed e veche, chiar antică (are vreo 6 ani), deci nu pot juca decat ce-am mai jucat deja. Plus că n-am chef sa cumpăr jocuri si nici sa fac upgrade-uri. Finanțele cam dor dupa experiența de-o avui prin spitale. Deci m-am plictisit si de RPG-uri. Și atunci am zis, citez din mine, "frate, ce-aș mai juca un FM !". Numai că există și-aici o mică problemă : am jucat FM24 păna prin martie ... iar FM25 încă n-a binevoit să apară la orizont. Si chiar aș fi jucat o salvare-n Romania cu FM25. Am văzut ca există fișiere custom care transferă sezonul actual (2024-25) in vara anului 2023. O chestie interesantă, nu zic nu, insă mie mi s-a aprins un mare beculeț precum că cel puțin la fel de interesantă ar putea fi și o altă chestie. Un fișier custom in care să nu retrogradeze nimeni la sfârșitul sezonului 2024 dar să promoveze acele cluburi care chiar au facut-o in real life. Ca urmare, m-am apucat sa produc un fișier d-ăsta. Trebuie să menționez faptul că nu-s cine stie ce expert în folosirea editorului, deci fișierul ăsta nu-i chiar perfect. În plus, am evitat să mă bag in chestii foarte complicate. În plusul plusului, am o aversiune pentru prea multe playoff-uri, playout-uri, baraje, parabaraje, grupe și subgrupe. Înțeleg că-s bune și-astea din când în când, dar ce-i prea mult ... chiar că-i prea mult. Și-acum, despre conținutul fișierului. Liga 1. Astă vară (2024) au retrogradat FC Voluntari și FCU Craiova, au promovat Unirea Slobozia și Gloria Buzău. Toate cele 4 vor fi acum in prima ligă, deci prima ligă va avea 18 participante : Liga a 2-a. Au retrogradat Unirea Dej, CSM Alexandria, CS Tunari si Progresul Spartac. Au promovat CS Afumați, CSM Focșani, Metalul Buzău, AFC Câmpulung Muscel, FC Bihor Oradea și Unirea Ungheni. Toate cele 10 echipe vor fi acum în liga a doua, care va avea deci 24 participante : Evident, nu vor mai exista grupe si playoff-uri. La încheierea sezonului regulat primele 3 clasate vor promova iar ultimele 5 vor retrograda. Dar 24 de echipe înseama 46 de meciuri per sezon, exact ca-n Championship-ul englez. Mi s-a părut c-ar fi cam aiurea ca echipele din liga a doua să joace 46 de meciuri iar cele din prima ligă să joace doar 34. Ca urmare, deși inițial nu intenționam să mă mai joc de-a playoff-ul si playout-ul, m-am gandit că n-o fi o mare catastrofă daca o comit o dată. Deci am menținut sezonul regular (34 de meciuri) și-am adaugat un playoff jucabil în 3 grupe (locurile 1-6, locurile 7-12 si retrogradarea, adică locurile 13-18). Căte 10 meciuri suplimentare pentru fiecare din cele 18 echipe, adica în total 44 jocuri per sezon. Ligile inferioare. Liga a 3-a din real life are 10 grupe, deci 100 participante. Plus playoff, playout si baraje. M-am cugetat cum ca vreo 5 grupe ar fi suficiente. La 16 echipe per grupa ar insemna ca liga sa aiba 80 de echipe. Aș zice că-i de ajuns. Se vor juca 30 de meciuri per echipă si sezon, prima clasata va promova iar ultimele 4 vor retrograda (în total, 20- retrogradate). Dar dupa aia m-am mai cugetat nițel si-am ajuns la concluzia ca n-ar fi rău sa bag și ceva echipe de prin ligile județene. Ca urmare, am creat și liga a 4-a. 5 grupe a căte 12 echipe, primele 4 clasate din fiecare grupă urmând să promoveze in liga a 3-a. Treaba asta avea si-un scop practic. Era nevoie de căt mai multe cluburi care sa preia jucătorii disponibili pentru a fi împrumutați. Daca-n prima ligă n-ar fi o problemă, în liga a doua și mai ales a treia lipsa de echipe mici care sa-ti vrea jucatorii poate fi frustrantă. Totuși, liga a 4-a nu e jucabilă. N-are decăt scopul de a oferi variante suplimentare pentru jucătorii "buni pentru a fi imprumutați". Și, evident, are și scopul de a genera jucători suplimentari suficient de buni pentru cluburile din liga a 3-a. Liga 3 - Grupa 1, Liga 3 - Grupa 2, Liga 3 - Grupa 3, Liga 3 - Grupa 4, Liga 3 - Grupa 5, Liga 4 - Grupele 1-5 Ligile "rezervelor". Sau, altfel spus, ligile în care joacă numai echipele secunde. Am creat 3 divizii separate, cu promovare și retrogradare, dar care nu reflectă in oglinda situatia din ligile "seniorilor". Altfel spus, o echipă secundă poate promova sau retrograda chiar daca echipa de seniori a clubului nu a promovat / retrogradat. Si viceversa. De ce-am creat aceste divizii separate ? Pentru că mă enerva situația in care aveam echipă secundă ... dar n-aveam ce face cu ea. Nu juca in nici o ligă. Plus că existau și destule cluburi importante care n-aveau o echipa secundă. Acum absolut toate cluburile din liga 1 si liga a 2 (anul 2023) vor avea echipe secunde. Ca să aibă si alții belele, na. În plus, 18 cluburi din liga a 3-a (cele din orașele mai mari) vor avea și ele o astfel de echipă. Și chiar vor avea la ce s-o folosească. Apropo, distribuirea inițiala pe ligi a avut în vedere situația existentă la inceputul jocului, deci în vara anului 2023. Evident, n-aveam nevoie de grupele și playoff-ul primei ligi, deci am renutat la astfel de floricele. Rezerve Liga 1, Rezerve Liga 2, Rezerve Liga 3 Liga U19. Întotdeauna m-a călcat pe inervație babilonia existenta in real life apropo de U19. De aia am zis că-i nevoie să simplific problema. Am creat 16 grupe, care inițial trebuiau să aibă cate 12 echipe, totul organizat la nivel regional. Dar 16X12 fac 192, iar primele 3 ligi cuprindeau, în total, doar 122 echipe. Așa c-am implicat în problema și cluburile din liga a 4-a, mai ales ca vroiam neapărat ca toate cluburile să aibă echipă U19, să primească jucatori la intake, iar jucatorii ăia sa și joace din când in când, și nu doar în meciuri amicale. Tot nu era de-ajuns, n-aveam decât 182 echipe. Aveam doua variante. Fie să includ și o parte din academiile deja existente, fie să creez academii "noi". Am ales varianta a doua pentru că academiile existente aveau o reputație foarte redusa, plus ca nu vroiam s-aleg la nimereală. Am creat 12 "centre naționale de fotbal" (CN FC), toate avand o reputație de nivel top liga 3 / bottom liga 2, plus facilities random. De fapt, recunosc, am vrut să generez 12 cluburi, dar nu m-am putut abtine și-am generat 15. C-așa se întâmpla atunci cand ești in focurile creației, nu-ți mai vine sa te oprești. Ca urmare, au rezultat 14 grupe a câte 12 echipe, o grupa de 14 echipe si o grupa de 15. Nu există promovare sau retrogradare și nici măcar nu exista vreo campioană. E o chestie intenționată fiindca titlurile câștigate la juniori sunt considerate în joc a fi tot trofee, iar mie mi se pare că trofeele alea sunt doar de forma. Trofeele adevarate sunt alea câștigate cu echipa "mare", nu cele de la juniori. Apropo, nici în competiția rezervelor nu există titlul de campioana și trofeul aferent. Liga U19 - Grupele 1-4, Liga U19 - Grupele 5-8, Liga U19 - Grupele 9-12, Liga U19 - Grupele 13-16 Reguli. Un alt aspect care din cănd în cănd m-a cam enervat e cel referitor la numărul de jucători "under cutare" pe care trebuia să-i folosesc, fie c-aveam chef, fie că nu. Și-am zis că ar fi cazul să simplific și problema asta. Nu se poate renunța complet la restricții pentru că AI-ul nu știe de glumă și-ar fi in stare să genereze o mare liga afro-sud americană în campionatul românesc. E chestie ce mi s-ar părea cam exagerată. Ca urmare, am modificat restricțiile astfel : Restricții Nu-s prea sigur dacă am făcut bine ce-am facut și nici ce-a ințeles jocul din toate modificările alea. Unele modificări apar în lista de reguli din joc, altele nu apar. În orice caz, se pare că jocul s-a prins în legatura cu problema cea mai dureroasă, cea legată de obligativitatea de a folosi un numar de jucători "under X" in tipul meciurilor. ================================================================================ Evident, orice fișier custom trebuie verificat. Nu-i vorba numai despre validare (care e-n regula) ci si despre simularea unui numar de sezoane. Operatiunea respectivă a fost comisă iar rezultatul e pozitiv. N-au aparut erori majore sau buguri. Ne aflăm, deci, in octombrie 2028. Liga 1, sezonul 2027-28 (regular) : Liga 1, sezonul 2027-28, playoff : Liga a 2-a, sezonul 2027-28 : Liga a 3-a, sezonul 2027-28 : Liga 3 - Grupa 1, Liga 3 - Grupa 2, Liga 3 - Grupa 3, Liga 3 - Grupa 4, Liga 3 - Grupa 5 Liga a 4-a, sezonul 2027-28 : Liga 4 - Grupele 1-5 Ligile rezervelor, sezonul 2027-28 : Rezerve - Liga 1, Rezerve - Liga 2, Rezerve - Liga 3 Liga U19, sezonul 2027-28 : Liga U19 - Grupele 1-4, Liga U19 - Grupele 5-8, Liga U19 - Grupele 9-12, Liuga U19 - Grupele 13-16 Cupa României. Uitasem. Sistemul grupelor o fi interesant, nu zic nu, dar nu și-n forma existentă deocamdată in real life. Povestea cu 3 meciuri jucate în grupe de 6 echipe pare o improvizație de moment. Plus ca-n FM24 nici măcar sistemul ăsta șchiop nu-i corect implementat. De-aia m-am gândit că o revenire la sistemul tradițional din cupă (eliminatoriu) n-ar fi o idee rea. Am desființat deci grupele și-am limitat posibilitatea de participare la competitie strict la echipele din primele 3 ligi. Echipele din liga a 3-a participă la primele 5 tururi. In turul al 6-lea intră in competiție si echipele din liga a 2-a, iar incepand cu turul al 7-lea (ce include 32 echipe) vor participa și echipele din liga 1. In total competiția are 11 tururi, inclusiv finala. Ziceam ceva mai devreme că după simularea a 5 sezoane n-am descoperit erori majore. Am descoperit însă unele erori minore, cum ar fi, de exemplu, faptul că jocul a "trimis-o" pe Dacia Unirea Brăila să joace în seria a 4-a a ligii a 3-a, adică în seria "timișoareană". Nu prea am ce face întrucât eu am specificat corect alocarea pe serii, însă se pare că brăilenii n-au avut loc în una din cele două serii "corecte" specificate. Un aspect pozitiv ar fi faptul că-i cam singura eroare importantă în ceea ce privește alocarea geografică. O altă eroare nu foarte gravă e legată de istoricul echipelor pentru liga 1. Jocul preia corect palmaresul din sezonul regular și palmaresul din play-off. Preia corect și locul ocupat în sezonul regular ... dar nu preia corect locul ocupat în play-off. Sper ca astea-s singurele probleme. Oricum, voi verifica personal, intrucât intenționez ca-n seara asta sa încep o carieră nouă folosind baza asta de date.
  18. Chiar a fost nevoie de fotbal feminin.
  19. cezarnistor66 posted a post in a topic in FM 2024 Info
    Salut,are cineva un mod cu scoreboard ul din liga 1?
  20. toso13 posted a post in a topic in FM 2024 Downloads
    Scuze pentru romanul meu, dar sunt un strain pasionat de FM care ar vrea sa inceapa un nou joc in Romania. Știți unde pot gasi fișierul pentru a juca Liga III care reflecta regulile reale? Multumesc frumos
  21. De pe ce site ai luat? Mie imi da eroare spre sfarsitul primului sezon
  22. @Mihai Presupun ca ai sters topicul meu pentru ca era link atasat?
  23. macar bine ca au facut FM24 free :)))
  24. After careful consideration, Sports Interactive have made the tough decision to further delay the release of Football Manager 25. Following discussions with SEGA, our licensors and partners, we have agreed the best course of action is to delay the launch until March 2025. Specific platform release dates will follow once confirmed. In our last Development Update in September, we explained that we needed to push FM25’s original release back to give ourselves more time to deliver the best possible experience for this first instalment in a new era of Football Manager. This additional time has not been sufficient to ensure the game quality and experience meets your expectations and our very high standards. In the previous blog we explained that it has been a difficult development cycle for the studio. Many things have been moving slower than we had predicted – despite everyone in the team working at an incredible pace to try and get everything done. Timelines were already tight and, as rightly pointed out by many of your recent comments, we were simply rushing too much and in danger of compromising our usual standards. This has put an enormous amount of pressure on everyone working across the studio, who are all passionately committed to delivering the best game possible. FM25 is the biggest technical and visual advancement in the series for a generation. We simply cannot compromise the delivery of this crucial juncture in Football Manager’s history by rushing to release it in November. Of course, this is not where any of us expected to be seven weeks out from our release but, in the spirit of our studio values, we always consider the bigger picture – and the bigger picture here is that we need this additional time to deliver a game that we can all be proud of. For the large numbers of you who have already pre-ordered the game, we thank you very much for your trust and support. Given the delay, however, should you wish to claim a refund, please contact your retailer. Something you noted as missing from our announcement on 30 September was mention of Advanced Access on PC/Mac. We can confirm Advanced Access will be available ahead of the new release date and, when we are confident on how long that period will be, we will update you at the first opportunity. The new gameplay reveal will also now move to the end of January 2025. We are intensely aware that this will be massively disappointing for you. We share that disappointment and are extremely sorry. Thank you for reading and your patience. It means the world to us as we continue to work on creating a new era for Football Manager.
  25. Discover more reasons to love the beautiful game in Football Manager 25, launching globally from 26 November. Powered by the switch to the Unity engine, FM25 is year one of the new era for football management and puts you at the heart of a deeper, more authentic football universe where only you define your destiny. FM25 Console (Xbox/PS5) and FM25 Mobile (Netflix) are also set to launch day one, with FM25 Touch (Nintendo Switch) scheduled to release digitally on 3 December. Further information on the release of FM25 Touch will follow in the coming weeks. Gameplay Upgrades FM25 is the series’ biggest technical and visual advancement for a generation. The introduction of Women’s Football, a completely revamped game UI and a more visually impressive Matchday experience are among the changes we’ve revealed in previous Development Updates. That’s not all for FM25 - there are further, significant new upgrades, waiting for you to discover in every career. An overhauled approach to football tactics will bring you closer to the cutting edge of the professional game, while a complete revamp of the way to set up your manager will deliver more customised, unique stories wherever you step into the dugout. Alongside confirming FM25’s release date, we’re unveiling a roadmap that outlines what we’ll be talking about and when. Make sure to follow Football Manager on social media and sign up to FMFC to see those drops as soon as they’re released. Pre-Purchase Information From 30 September until the game’s release, if you pre-purchase FM25 (PC/Mac) from a SEGA-approved digital retailer you will receive a 10% discount. Pre-orders for FM25 Console (Xbox/PS5) will launch at a later date. Players across all FM25 titles will be able to carry forward save games from the corresponding FM24 release, with save game compatibility now introduced to our Mobile series for the first time.
  26. Mihai posted a post in a topic in FM 2025 Info
    Azi, o dată cu anunţarea datei de lansare oficiale a jocului, SI Games a anunţat şi un calendar al "dezvăluirilor"
  27. kinquro replied to Claudiu A.'s post in a topic in FM 2024 Downloads
    Pana la urma am luat altul de pe alt site si merge. Nu stiu daca este voie sa pun, daca nu sa il stearga un moderator. Este acelasi doar ca fara erori. Poate mai e cineva ca mine caruia ii place sa joace doar cu echipe mici din Romania, un fel de zero to hero. romanian L4 24.3.0.rar
  28. FM 2025 se apropie cu paşi repezi aşa că Epic Games vă oferă o ultimă şansă de a vă îmbogăţi colecţia digitală de jocuri cu FM 2024. Jocul este disponibil gratuit până pe 12 septembrie accesând magazinul Epic - https://store.epicgames.com/en-US/p/football-manager-2024
  29. Danutvizitiu309 started following Andrei ilie
  30. ryka87 started following Claudiu A.
  31. ryka87 replied to Claudiu A.'s post in a topic in FM 2024 Downloads
    La fel am patit si eu.Am intrat in editor ,am dat sa testez si imi da o eroare precum ar fi ceva cu liga 4 Braila....
  32.    ryka87 reacted to a post in a topic: Romanian L4 24.3.0
  33. kinquro replied to Claudiu A.'s post in a topic in FM 2024 Downloads
    Nu merge pe 24.3, da eroare ca trebuie testata si validata in editor. Zice ca e verificata pe 24.4 (am versiunea asta a jocului dar database e 24.3).
  34. Stie cineva un mod cu stadioanele din romania?
  35. I want to begin this latest Football Manager 25 Development Update by thanking everyone who read our previous one in June. We’ve been following the reaction and conversation and look forward to addressing many of your comments and observations when we start our FM25 gameplay rollout period. In June’s blog, I revealed the first-ever FIFAe World Cup of Football Manager, which wrapped up this past weekend. I was very proud to be in Liverpool for the final couple of days of a fantastic four-day competition that I thought FIFAe did a fantastic job with; from production, the players, the broadcasting and all the content across socials - everything looked incredible in person and online. Seeing FM in the eSports domain was really exciting - and I hope those who attended the event, and those who watched and followed along online, agree. For me, it was pretty surreal and emotional to be sat in the audience and hear the way the presenters and pundits spoke about the life's work of the entire SI team – and the way what is primarily played as a solo experience came to life as an eSport. Alongside the FIFAe team, we will digest and evaluate the tournament in the coming weeks to see what learnings we can take and what the future entails for collaboration between us. Congratulations to the winners, Ichsan Rahmat Taufiq and Budi Muhamad Manar from Indonesia – what an achievement. Commiserations too to the runners-up Sven Goly and Tery Whenett from Germany, who were fantastic throughout the event. The standard of play from all 20 managers was incredibly high and underlines how truly global the FM community is. Our last Development Update gave you a picture of our world in June, and since then we've had to review some of the things previously mentioned. I want to take this opportunity as well to update you on some further FM25 development decisions we've made, as well as some alterations to our calendar for the months ahead. Revising our timelines We previously stated that we would be confirming FM25’s release date at the beginning of September (with pre-orders starting at the same time), closely followed by our gameplay rollout period. Firstly, we've had to shift the official announcement of FM25 to the end of September. The gameplay focus period will follow soon thereafter. Our target launch date has moved accordingly and is now scheduled for late November, rather than our usual early November slot. The FM25 development cycle has been challenging for the whole team. We knew that moving the entire game to the Unity engine was going to be a complex endeavour. As we’ve gotten deeper into the process and gained learnings, it’s fair to say it’s been trickier than we originally anticipated. The entire dev team has been challenged in a myriad of new ways and are doing an incredible job in the process. I’m excited to eventually share our hard work with you but we need a little more time before we can do that. As I outlined in June’s blog, we’ve consistently held ourselves accountable to the same three core questions: Would we do it in the same way if we had our time again? Would we have done this at all? Do we have the time required to do this to the highest possible standard, in our first cycle of a new era? The challenges we’ve encountered in the development process over the last couple of months have led us to make another difficult decision around game content: international management will not be a playable mode in FM25, FM25 Console or FM25 Touch. Coming off the back of a summer of tournament football and with this week even being an international break, we’ve looked really hard at international management in FM and determined that what we were planning to deliver wouldn’t reach our initial quality threshold. We also considered the available game data. Only 5.6% of all FM24 PC saves have used the mode, which we feel validates our view that we need to do much, much better with the experience. That number is even smaller on Console. So, rather than delay FM25 even further, we’ve paused work on that area of the game and allocated those resources to other key areas. It will continue to exist in FM25, FM25 Console and FM25 Touch as part of the wider simulation of world football, it just won’t be playable. However, international management will remain playable in FM25 Mobile as that’s on a different development track and codebase. For all other versions, international management will return in a much more feature-rich way to FM26, FM26 Console and FM26 Touch in what will be an exciting year for international football with the World Cup expanding to 48 teams. To be clear, this will return as part of the base game and not as any form of additional downloadable content. While difficult, these decisions are made for the good of the game and the majority of our players. We are determined to ensure that FM25, the first game in a new engine, is as good as it can be in the time we have. By pushing back FM25’s release date, we’ve given ourselves a few extra weeks of development time to try to deliver the best experience that we can for this first in the new era of Football Manager releases. In recent weeks, I have also taken steps to free up more of my time to focus solely on development and supporting the wider team. One of our core studio values is Consider the Bigger Picture, and what’s most important right now is focusing on FM25. I mentioned in June that I’d be speaking at the Unite conference in Barcelona as part of the keynote. While we will still have an FM presence there, I will not be making the trip because I need to concentrate all my efforts on directing FM25. It’s for this reason that I will also not be attending Tokyo Game Show, an event I loved last year and really helped make our first-ever release in Japan a big success. I’ve also cancelled a trip to America which I was really looking forward to but the game, and you as the players of our games, are the bigger picture. An update to Player Profiles When we begin our gameplay rollout, one of the areas I’m really looking forward to sharing is our work on Women’s Football. As you know, it’s been a long-term project for us and one of the biggest things we've done in recent times outside of the move to Unity. Throughout the process, we’ve been laser-focused on introducing Women’s Football to FM in the most authentic way possible. We've applied that thinking to everything we've done, as we generally do with all areas of design and development. From a gameplay perspective, being able to move seamlessly between managing men’s and women’s clubs and vice-versa in one world, one ecosystem was the number one priority - but that’s forced us to consider how various game world aspects are currently portrayed. As such, we can now share a change we’ve made to all FM25 player profiles: a player’s weight will no longer be visible. Through the creation of our Women's Football database, we discovered that while the weight of male athletes can change a bit month to month, women’s body types are very different from men’s and their weight fluctuates a lot more, often weekly. This perspective encouraged us to review the wider game, much like we have with all other areas, and we’ve ultimately decided to no longer show weight for any players in FM25. A very basic measurement will still be included under the hood, but it won’t be visible on the front end anymore. Testing Update We also announced in June that we would be welcoming FMFC members within a reasonable travel vicinity to come to our campus in London and help with playtesting the new UI/UX of FM25. We received an enormous response to that, and I want to thank everyone who has volunteered and given us their availability. The playtesting will still be going ahead but as a result of the above milestones moving, the start date is shifting slightly. FMFC members who have applied will be contacted shortly with further date options as we begin to finalise the process. This should be my last development update until we start focusing more on what’s in FM25. We have lots of good stuff to show you that we’re excited about but I want to re-iterate that FM25 is the first instalment in a new era for the game, one that will give us a lot more possibilities than we had with the previous chapter. FM25 is just the starting point for what is a very exciting, long-term project. Thanks for reading. Cheers, Miles
  36.    ryka87 reacted to a post in a topic: Romanian L4 24.3.0
  37. Alin07 started following ovidiu10
  38. Alin07 posted a post in a topic in Conturile membrilor FMRo
    Salut ! Scuze ca deranjez cu acest mesaj Cum imi activez Liga a-III-a si a 4-a din Editor ? Si care sunt pasii corecti pe care trebuie sa-i urmez in editor. Ce trebuie facut ? Imi poate explicat cineva cum trebuie sa fac si ce trebuie sa fac ca sa reusesc sa-mi activez ligile ?
  39. King Michelle changed their profile photo
  40. La corvinul e o problema la echipamentul albastru numarul e alb si nu se vede pe spate!
  41. bogdand13 replied to bogdand13's post in a topic in FM 2024 Downloads
    Skin-ul este available pe steam workshop, Romania_DA.

Who's Online (See full list)

  • There are no registered users currently online

Important Information

Pentru înregistrarea pe acest forum va trebui să acceptaţi termenele de utilizare a forumului disponibile aici: Terms of Use. Acest forum folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare și a asigura funcționalițăți adiționale. Detalii privind politica de confidenţialitate şi cookies sunt disponibile aici: Privacy Policy